torsdag 14 januari 2021

Ingen trängsel


Max 41 personer i taget får man vara inne på Sandströms nuförtiden. Så när jag styrde stegen dit för att ha ett mål på min dagliga promenad så fanns det plats för 40 till - 39 om personalen räknas.

Och eftersom jag var den enda kunden i butiken så kände jag mig nästan lite tvingad att köpa något, så det blev en Masai-(förstås!)blus för 240kr, nedsatt från 799kr.

Jag vet inte om det är butikerna som inte köper in eller Masai som inte satsar på Sverige längre men jag tycker det är dåligt med Masai-utbudet just nu. Och Masai är ju ett märke som jag har upptäckt jag inte kan köpa online eftersom storlekarna inte går att lita på. Jag har Masai-plagg från XS till XXL i garderoben och de passar lika bra allihop! Alltså måste jag alltid prova.

I värsta fall får jag väl ta en sväng till Köpenhamn nästa år när vi alla är vaccinerade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...