måndag 1 mars 2021

Rensning pågår

Jag kan meddela att min storrensning går framåt om än med små steg. I källarförrådet har jag kommit så långt att jag kan ta ett steg in i förrådet och sträcka mig efter saker längre in. Jag räknar med att nå längst in (c:a 3 meter in) i slutet av mars.

En anledning till att jag nu åtminstone har visuell kontakt med bortre väggen är att jag har släpat upp en hel del som var i vägen till lägenheten, där det nu står och tar plats i stället.

Faktum är att jag har kastat en hel del grejer också!

Jag fortsätter dessutom att rensa i garderoben och där har jag kommit på att jag nog inte ens behöver en garderob längre - jag har ju en spiraltrappa!


Och jag har ju varit så duktig på att rensa ut kläder att jag börjar få en överblick över vad jag har - och inte har. Jag har t o m hittat lite luft där det finns plats för nya kläder 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...