onsdag 21 april 2021

Varma mackor


Det verkar nästan pågå en Varma Mackor Revival just nu, i alla fall att döma av att jag den senaste veckan har sett ett flertal bilder på varma mackor i framförallt social medier. Och bilder på mat gör ju alltid mig hungrig, så jag var naturligtvis tvungen att göra egna varma mackor. 

Det visade sig att jag bara hade Jubileumskakor och Grötbröd hemma, så det fick bli Jubileumskakor till mina varma mackor. Jag kan meddela att de är lite "halkiga" så att skinkan och osten nästan gled av brödet i ugnen. Men det gick att peta tillbaka dem efter att man tagit ut mackorna.

De blev inte vackra men faktiskt riktigt goda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...