söndag 1 augusti 2021

Små och stora fynd

Jag har halkat efter lite när det gäller rea-fynden, så jag måste nog ta och göra en liten fynd-inventering! Vi kan börja med de fysiska butiker jag har fyndat i, t ex Johnells, där jag hittade en rugby-tröja från Gant för 600kr, nedsatt från 1199kr...


...och en cerise topp från Lauren Ralph Lauren som jag redan har i blått och är så nöjd med. Den var nedsatt från 699kr till 350kr (halva priset av vad jag betalade för den blå!)


Från Johnells gick jag över till Johnells Pop-up Outlet (mittemot) och där hittade jag en stickad t-shirt - även denna från favoriten Lauren Ralph Lauren - för 499,50 (halva priset)...
 

... och en kofta i merino-ull från Sandströms för 799,50kr (också halva priset).

Men det bästa var nog en Kenzo-klänning för 299kr, nedsatt från 3899kr! Det kallar jag fynd!

Den ska jag ha när jag städar hemma. Jag har alltid önskat mig en Kenzo-städrock...😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...