tisdag 15 februari 2022

Redigerat fynd

Någon gång för länge sen (jag minns inte ens när) så fyndade jag den här fina Day Birger et Mikkelsen-sidenblusen från Boozt för 800kr (ord 2500kr). Men... jag hade samma problem med den som med många andra omlottblusar, nämligen att min bröst tydligen sitter på fel ställe och gärna vill ramla ut om jag rör mig för häftigt. Dessutom tyckte jag att det blev så klumpigt med en stor rosett i midjan hela tiden.


Men som tur är har jag ju ett hemligt vapen i form av Lena som kan ändra och fixa allt, så efter en tid hos henne så har min blus nu två fina knappar i midjan i stället - och mina bröst håller sig där de ska, dvs inne i blusen.

Inte illa, va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...