fredag 19 augusti 2022

Prickigt

Igår hade vi en kick-offdag i Linköping hela dagen (07:30-21:30). Vi hade full rulle med olika aktiviteter i stort sett hela tiden. Jag, t ex, fick sätta ihop en hjärna och hjälpa en "blind" att ta sig igenom en korridor utan att trampa på Karl Marx. (Japp, så var det - det är sånt man tycker är roligt på mitt jobb)

Det blev inga bra bilder (i alla fall har jag inte sett några än) men jag måste ju visa hur väl-koordinerade vi tjejer på vår avdelning är. Utan att vi hade kommit överens om det tidigare, dök vi alla tre upp i blå-vit-prickigt: 


(Anneli hade bara jobb-t-shirten på sig en kort stund under vår presentation, hon hade en annan, snyggare topp resten av dagen. Hon ville att jag skulle nämna det...)

Och så blir det bild från vår enda lugna stund - i väntan på middagen på kvällen:
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...