tisdag 21 mars 2023

Smart spelkväll

 
Det är alltid lika roligt att testa nya spel. Annika har fått ett nytt spel i julklapp och då är vi naturligtvis tvungna att spela det.

Spelreglerna var lite komplicerade men som tur är har vi Irmeli, Maria och Eva som får läsa igenom dem medan vi andra roar oss med en massa god mat.

 
En kul men pillig liten spellåda...

 
Efterrätten gick inte av för hackor. Mycket choklad blir det...

 
Och jag har fått en alldeles egen påse godis av Ulf. Hoppas inte det betyder att han anser att jag är glupsk! För det är jag ju inte. Jag tog faktiskt bara tre gånger av kakan!😶


Men nu blir det nog vatten och bröd i en månad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...