fredag 21 april 2023

Solig lunch

 
Anneli, Ulrika och jag har länge tänkt äta lunch på Trattoria Gabriel, som vi hört så mycket om. Men när vi kom dit visade det sig att det inte var öppet på lunchen. Lite snopet.

Så det fick bli Plan B i stället, vilket jag bestämde var Don Luigi. Och där kunde man sitta i solen och njuta av maten.

 
Varken Ullis eller Anneli hade varit där tidigare men nu håller de med mig om att Don Luigi har de godaste pizzorna (pinsorna) i stan.

Dessutom var servicen storartad. Trots att de fortfarande inte har te (vilket ju är ett minus), så skakades det fram en påse av personalens te till mig, när de andra fick espresso. (Anneli ville ha mjölk i till personalens fasa...)


Årets första sollunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...