söndag 11 juni 2023

Johannas vandring (genrep)

Nu har Johanna gått färdigt sin guide-utbildning och ska börja jobba som guide i sommar. Fostrad som hon är av teatervärlden, så bestämde hon sig för att genrepa inför några speciellt utvalda. Och jag var där!

 
Hon skötte sig verkligen med den äran. Hon var engagerad och påläst. Och trots att jag har gått ett antal vandringar genom åren och intresserat mig för stans historia, så fick jag lära mig lite nytt. Precis som en vandring ska vara med andra ord...

Och stan passade dagen till ära på att visa sig från sin bästa sida.

Åh, kolla - jobbet!

Och jag ser verkligen fram emot Johannas nästa genrep i höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mycket att göra

Jag hittade en bild på Facebook som perfekt beskriver mig just nu! Nåja, skämt åsido - jag har faktiskt hunnit med en hel del nu i helgen so...