torsdag 28 september 2023

Sandströms "tjejkväll"

 
Jag fick en inbjudan till tjejkväll på Sandströms och eftersom jag inte hade något annat för mig och Sandströms bara ligger några kvarter hemifrån (för att inte tala om att jag behöver röra på mig för att motverka den senaste veckans svullande!) bestämde jag mig för att ta en sväng dit.

Man fick lite bubbel (alkoholfri, förstås!) och en lite ganska så varierat tilltugg.

 
Jag träffade på en granne som var där eftersom hennes bror var en av "modellerna" i modevisningen. Hon och jag tillsammans med kanske tre st andra lyckades nog dra ner medelåldern åtminstone lite under 60.

 
Själva modevisningen var faktiskt riktigt trevlig - avslappnat och snyggt stylad.
 

Men jag var riktigt duktig och lyckades med att inte köpa något - inte ens på rea. Applåder, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I stället för picknick

Idag hade Ullis, Anneli och jag bestämt att vi skulle gå till Rhododendron-dalen på lunchen och ta med oss lite sallad att äta där. Men - vä...