fredag 16 februari 2024

And Then There Were None

 
Det är ju tur att vi har så många bra teaterföreningar i stan, så man kan gå och se And Then There Were None så här en grå och slaskig torsdag i februari.

Men vi inledde med BT (Before Theatre) på nyöppnade Le Bon.

Jag bestämde mig för en ost- och charkplanka, som var riktigt bra och alldeles tillräckligt på kvällen för mig.

Sedan trippade vi ner till Hallarna för att se föreställningen. 

Kalbo Kultur består ju av rutinerade scenrävar och gör alltid bra ifrån sig men de hade nog kunnat hacka lite i manuset. Det var väldigt pratigt!


Tyvärr säger de att de inte ska spela Gideon Wahlberg i sommar, vilket i alla fall jag kommer att sakna. Man får hoppas på att de ångrar sig när spelperioden för And Then There Were None är över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I stället för picknick

Idag hade Ullis, Anneli och jag bestämt att vi skulle gå till Rhododendron-dalen på lunchen och ta med oss lite sallad att äta där. Men - vä...