onsdag 21 februari 2024

Vinst!

Vad kul det är att vinna! Idag fick jag ett mail att jag kunde gå och hämta min vinst för quizen på Alla hjärtans dag-fikat med facket. En mugg och två biobiljetter blev det. Egentligen spelar det ju ingen roll vad man vinner, huvudsaken är att man vinner.


Men det ska bli kul att gå på bio. Det är väl dags - man går ju vartannat (eller var tredje) år eller så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...