måndag 13 maj 2024

Mycket att göra

Jag hittade en bild på Facebook som perfekt beskriver mig just nu!


Nåja, skämt åsido - jag har faktiskt hunnit med en hel del nu i helgen som var. Bl a: beställt ny köksbänkskiva och tvätthörna till nya lägenheten, pratat med banken i flera timmar, kollat elavtal och hemförsäkring, köpt ny TV, beställt flytt, flyttstäd och packhjälp, bokat låssmed som ska fixa låset på balkongdörren, kollat nya garderober, bokat malkoll med Rentokil och räknat ut reavinstskatten på Skatteverkets hemsida. Puh! Jag är precis slut!

Det finns fortfarande en del kvar att göra men nu tror jag i alla fall att jag har lite koll. Nu ska det bara rensas i källarförrådet och i skåp och lådor, sen är jag förhoppningsvis på banan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kulturnatten 2024

  Kulturnatten blir bara mer och mer fullmatad för varje år - det tycker i alla fall jag - så det är inte lätt att begränsa sig när det gäll...