onsdag 29 maj 2024

ReBloom

 
Anneli och jag har länge pratat om att åka ut till ReBloom och kolla läget och idag efter jobbet blev det äntligen av. Det tog längre tid än vi hade tänkt oss eftersom vi hamnade mitt i rusningstrafiken men vi kom dit till slut i alla fall.

Där fanns både en loppis och en avdelning med lite mer utvalda saker.

 
Om man saknar någonting i bestick-väg, så är det hit man ska åka...


Jag har ju köpstopp tills efter flytten så jag köpte bara 12 ägg (de säljer billiga ägg också). Vi får åka dit igen i höst när jag vet vad jag får plats med i nya lägenheten.

Men även shopping utan köpande ger aptit, så vi förflyttade oss till Lindö Hamnkrog. Där var det knökfullt men vi lyckades knipa det sista icke-reserverade bordet.

Det är ju Caesar-salladtider nu (anser jag. Det är det i och för sig alltid, när jag tänker efter.), därför fick det bli det.

Men... saknas det inte något? Var är baconen? De kanske var slut och det var därför jag fick tomater i stället...

Men smaken var det inget fel på och mätt blev man!

Efteråt var ju jag tvungen att äta lite glass också. Men den finns det inga bilder på - den försvann så snabbt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hösthy

Del tre i årets höstrenovering blev kombobehandling Moisture Infuser/NBE3000.   Jag har egentligen ingen aning om vad det betyder men det v...