tisdag 11 juni 2024

Möllkky med Dumstrut

Först såg det ut som om det skulle regna på spelkvällen hos Eva idag men vädret höll sig i skinnet och vi kunde begå årets möllkky-premiär.

 
Stackars Sudden fick inte vara med och spela och stod hela tiden och såg bedjande ut inifrån.

 
Det gick sådär för oss allihop men jag lyckades till slut komma trea och det är jag nöjd med.


Efteråt fick vi en massa god mat som vanligt men jag missade att fota den. Jag passade på att fota Sudden som var så här söt i stället:

 
Vi hann även med att spela Dumstrut till efterrätten. Det var riktigt kul även om jag inte vann det heller.

Regnet (och åskan) kom till slut strax innan vi skulle åka hem. Och med det kom denna fina regnbåge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Paus på Esters

  Ibland måste man bara ta en paus från flyttstöket, så jag lurade med mig Jeanette på fika på Esters konditori. Lite te och en chokladmuffi...