måndag 29 juli 2024

Halvklart kök

Nu när det är lite drygt en månad sen jag flyttade kan jag inte säga att lägenheten är helt som jag vill ha den - men jag har i alla fall kommit en bra bit på väg.

Det som är mest klart än så länge är köket:


Det är inte helt klart än, t ex saknas det jalusier (som jag tänkte ha i stället för gardiner) och på insidan av väggen till vänster (som inte syns i bild) ska jag nog ha några krokar att hänga handdukar på. Jag ska nog även ha något på fönsterbrädena men de är ju bara hälften så djupa som de i gamla lägenheten, så än så länge vet jag inte vad.

Men det är ändå en stor skillnad mot hur det såg ut för en månad sen, eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liten sovrumsmatta

Eftersom jag har numera har mattan som låg i sovrummet i gamla lägenheten i vardagsrummet, så tyckte jag att det inte var lika mysigt att kl...