tisdag 17 mars 2009

Lite reafynd

Idag är det rea-fynd som gäller. Jag har inget annat att skriva om, har inte gjort ett dugg den här veckan än att plugga på mina kurser och träna.

Första reafyndet är det här:

Duffel från Ellos 239:- (av någon underlig anledning fick jag 60% rabatt) Den där moppe-sadelliknande kanten på huvan visade sig sitta fast med knappar och gick att ta bort, tack och lov!

Jag passade samtidigt på att köpa en Esprit-kjol (också från Ellos, lite förvånande). När jag provade den visade det sig att den var en aning kort. Om man drar upp den i midjan gäller det att man har rejäla trosor på sig, det kan jag meddela! Först tänkte jag skicka tillbaka den men när jag tittade närmare insåg jag att den skulle hänga på höften och då blev den genast (lite!) längre. Den är åtminstone inte oanständig längre.

Kjol 349:- (har kostat 499:-, det är den där oförklarliga rabatten igen!)

Och medan jag är på det humöret, slänger jag in ett lite äldre reafynd som bonus. Den här kappan köpte jag redan strax efter jul men det har varit lite för kallt för den fram tills nu. Idag hade jag den, dock, utan att frysa ihjäl:

Kappa från Lagos 240:- (halva reapriset)

Nu känner jag mig lite beredd att möta våren som (förhoppningsvis) kommer vilken dag som helst.

Nu ska jag snart gå iväg och träna - Body Pump på tisdagar. Vi får väl se om jag har lika mycket träningsvärk imorgon som jag hade förra onsdagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...