tisdag 26 maj 2009

Fynd, fynd, fynd!

En av flera tusen olika anledningar till att det är bättre att bo i Norrköping än i t ex Linköping, är att i Norrköping har vi Casall! Casall brukar ju ha utförsäljningar ett par gånger om året och igår var det dags igen. Conny och jag åkte glada i hågen iväg från jobbet och ”skulle se om vi hittade något”. Det gjorde vi. Jag hittade nio plagg till en sammanlagd kostnad av 1000:- (det kan man väl kalla reafynd, eller?).
Byxor 150:-, BH 100:- och Top 100:- (det vete fåglarna vad de kostat till ordinarie pris. Antagligen en hel del mer än 250 spänn!)

Byxor 150:- och två matchande toppar 100:-/st

Lite kompletteringsköp till det jag köpte i julas: Två toppar och en BH för 100:-/st
(Visst är bilderna ganska snyggt stajlade! Jag borde vara med i Stylista på TV3! Ni ser väl Stylista? Det är ju inte lika bra som Project Runway - det är det ju inget som är - men jag måste ju hitta något annat att se nu när favvoprogrammet lider mot sitt slut)

Nu har jag ju tullat på min reakassa ganska rejält, så nu får jag inte köpa någonting mer på hela sommaren!

Om det inte är skor, förstås. Jag behöver skor…

…och om det inte är något som är riktigt billigt.

Eller om det inte är något jag väldigt gärna vill ha…

Nåja, finns det ett kryphål, så hittar jag det

3 kommentarer:

  1. Men vad duktiga vi är som hittade så bra priser!! Och så fina kläder köpte vi!

    Kan du ta bilder på mina saker?? Du som är så duktig med hur du stajlade!!

    Mitt inlägg blev inte så fint som ditt.

    Kram och god natt.

    SvaraRadera
  2. WOOOOOOOOOOO!!! Jag vill också!!
    Jag tror att jag flyttar till Norrköping istället... ;)

    SvaraRadera
  3. Okey jag kan hålla med om att det är 1 skäl till att bo i Norköping, men det överväger inte de 999 som är bättre med att bo i Linköping.
    Jag kan rabbla upp dem imorgon om du vill ;)

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...