fredag 26 juni 2009

Minigolfpremiär

Årets första minigolfmatch är avklarad! Åtminstone för Marie och mig - de andra vågade inte vara med, tydligen och skyllde på alla möjliga (krystade) åtaganden.

I alla fall, Marie och jag började med uppladdning på Färgargården. I mitt fall blev det en räkvåffla.

Vädret kunde ju knappast ha varit mer välvilligt. Det gäller att passa på så länge det varar!


Stilstudier

Det räcker inte med att kämpa väl, man måste räkna ut vem som vann också!

Naturligtvis vann Marie, men det fantastiska var att det var bara med 6 slag - och det första rundan på året!!! (I vanliga fall brukar hon vinna med ungefär 20 slag.) Dessutom har jag aldrig puttat så bra! Och så fick jag en spik!!! Kort sagt - det var en väldigt trevlig sommarkväll...

1 kommentar:

  1. Mums med en räkvåffla!! De var så goda.... vi måste fika där igen!
    Jag är hemma nu och har tränat igår och ska springa idag med.
    Vi ses imorgon på gymmet! Kram.

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...