torsdag 9 juli 2009

Tänkte inte på det…!

Jag ber om ursäkt för vädret! Jag tänkte mig inte för… Jag var så trött på att kamma och fläta håret på benen varje morgon (och dessutom blev det så varmt!) så jag bestämde mig för att vaxa de små liven. Och mycket riktigt, vaxet hann knappt stelna förrän en kallfront med stora, svarta regnmoln drog in över E-län och här sitter vi nu…

Men var inte oroliga – det dröjer inte länge förrän stubben börjar visa sig igen och då kommer solen och värmen också tillbaka. Trust me!

Men... ...det var i alla fall uppehåll igår kväll tillräckligt länge för att vi skulle kunna njuta av den grillade kycklingen som Johanna med experthand tillagade åt oss. Den goda efterrätten slank också ner!

Tack för igår, Johanna!

2 kommentarer:

  1. Samma här... Jag vaxade också mig i helgen, och till vilken nytta? Dags att låta varulven komma fram igen ;0P
    Ses på gymmet imorrn!

    SvaraRadera
  2. Vi hade iallafall tur med vädret!:-) Ska snickra ihop ett nytt recept att bjuda på tills i augusti!
    Johanna

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...