söndag 25 oktober 2009

Veckans outfits

Nu har jag kört mitt nya välordnade-garderobs-liv i en vecka och jag måste säga att det har slagit bättre ut än jag hade hoppats på. Inget mer farande runt som en skållad råtta varje morgon för att hitta grejor som matchar för att i sista sekunden upptäcka att det jag hade tänkt ta på mig ligger i tvättkorgen sedan dagen innan. Nu plockar jag bara fram en outfit ur garderoben, tar den på mig och går hemifrån. Jag har varit tvungen att flytta fram väckarklockan en kvart för att jag får så mycket tid över på morgonen!
Jag har t o m trimmat rutinen lite. Nu hänger jag nästa dags outfit på garderobsdörren redan kvällen innan, så spar jag ytterligare lite tid. Ett tag funderade jag på att ställa upp allt nedanför sängen så jag bara kunde kliva i hela outfiten på väg ut mot köket, som brandmän gör - och kanske montera upp en stång utanför fönstret ned mot gatan som jag kunde använda istället för ytterdörren - men man måste väl sätta gränsen någonstans, antar jag!

Här kommer en resumé av veckans outfits:

Måndag

Tisdag


Onsdag

Torsdag

Fredag

1 kommentar:

  1. Vilken modebloggare du har blivit! Och vilka snygga kläder du har! Vi träffas för sällan dock, för jag tror inte jag har sett något av det här "live". ;-)

    SvaraRadera

AI-Lisa

Inför vårt avdelningsmöte igår blev vi anmodade att skapa en AI-genererad bild som beskriver oss och så var det meningen att vi skulle gissa...