tisdag 26 januari 2010

Lön = reafynd

Man fick ju lön igår. Och man råkade ju gå in på Myself & Friends (jag blir mer och mer förtjust i den affären!) och man råkade ju hitta lite trevliga saker att köpa.
Som t ex:

En korallfärgad topp från InWear, har kostat 299, nedsatt till 199 och med ytterligare 30% rabatt blev det 139:-

Den passar ju bra till...


Kjol och kort kavaj, också InWear, nedsatt från 699 resp 1299 till 399/699 och sedan med 30% till 279:- resp 489:-


Hittade även en liten vit topp

InWear såklart, kostade 139:- nedsatt från 299
Dessutom blev jag lite förtjust i den här:

Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla den – det är en slags kofta i någon sorts slinkig rayon (det står Bolero på kvittot men det är den alldeles för lång för!) från Wera och den kostade bara 149,50 (halva reapriset), så jag ska nog hitta något att ha den till.

Jag råkade även springa förbi Sköna Skon och köpte ett par muffsiga vinterkängor i mocka

Jag tror märket är Manna (aldrig hört talas om förut!) och de kostade 395:- nedsatt från 899
Jag hade faktiskt bara 45 minuter på mig att shoppa men jag förvaltade dem väl, om jag får säga det själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...