fredag 5 mars 2010

Ny layout

Som ni kanske märker har jag ändrat lite i layouten. Det är för den där kursen jag nämnde tidigare och vi har nu alltså kommit fram till fjärde uppgiften. Nu får vi se om Jakob godkänner det (han är sååååå petig!), i så fall kan det hända att jag ändrar tillbaka till som det var förut eller kanske på något annat sätt. Vi kan ha omröstning - vilka gillar den nu och vilka tyckte den var bättre förut? (Jag är säker på att Conny gillar den bättre nu!)

Jag kommer även att vara tvungen att skriva ett inlägg om dagen i 5-7 dagar så förbered er på svamliga, inkonsekventa inlägg den kommande veckan alltså.

Därtill är jag nödd och tvungen.

1 kommentar:

  1. Jaaa! Det stämmer jag gillar din ROSA blogg. Jag hade en gång på länge sedan min blogg på spanska med samma layout!! Så du vet säkert jag gillade!!

    Bra jobbat med din rosa blogg :)

    SvaraRadera

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...