tisdag 22 juni 2010

Ny telefon

Jag har äntligen skaffat mig en ny mobiltelefon! Mobiltelefoner är inte min grej, så jag byter inte direkt ofta. Faktum är att det är fyra år sedan jag bytte (men under den tiden har jag å andra sidan bytt dator åtminstone två gånger!).

Här hälsar min nya telefon till vänster på den gamla, lite skamfilade till höger:

Naturligtvis är de Nokia båda två :-)

Faktum är att jag fick köpa den för ungefär halva priset, så på sätt och vis är det faktiskt ett reafynd! Jag tror vi kommer att trivas ihop, min nya mobil och jag, bara jag lär mig hur jag ska handskas med den. Jag kanske t o m kan lära mig att mobilblogga! Återkommer om det...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...