måndag 21 juni 2010

Träningspremiär!

I morse skuttade jag med ett skratt ur min säng kl 04:10 (jag lovar och svär!) och var på Campushallen när de öppnade 06:30. Sedan tränade jag i en timme och tjugo minuter och var på jobbet, nyduschad och omklädd, strax efter 08:00. Härligt! Jag känner mig stark, fräsch och duktig! Och lite trött! Väldigt trött, om jag ska vara riktigt ärlig! Jag tror jag ska gå och lägga mig i vilrummet och sova middag någon timme, så jag orkar jobba hela eftermiddagen. Jag återkommer när jag känner mig piggare!

(Jag hade glömt att byta batterier i kameran - därför blev det ingen bild!)

1 kommentar:

  1. Ja du! Jag måste se en bild för som bevis!! Annars.... tror jag inte på dina ord!! ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...