fredag 2 juli 2010

Nytt reafynd

Jag fick ett tips om att Selected Style hade sommarrea och var ju naturligtvis tvungen att gå in och titta. Där hade de den här klänningen från Nümph för 250kr (ord 450kr).

Igår kom den (snabbt jobbat!) och det är nog den skönaste klänning jag någonsin har haft. Den är kanske aningen för stor, jag beställde L och jag kunde nog gott och väl ha fått plats i en M (det är en ful ovana jag har lagt mig till med på gamla dar - att köpa för stora kläder!) Det fanns en med vit botten också och jag velade en bra stund innan jag bestämde mig för den här. Så när jag fick den och upptäckte hur skön den var kastade jag mig genast in på sidan igen och tänkte beställa den vita också (och i en mindre storlek) men då visade det sig att alla var slutsålda! F-n också!!!

Men nu har jag lärt mig en läxa: när jag velar över två (eller fler!) färger ska jag alltid beställa båda! Det värsta som kan hända är ju att man får skicka tillbaka dem och hellre det!

1 kommentar:

  1. Va??? Jag vill också ha en!!! :D :D

    Jättefin var det!! /Coyntha

    PS Jag kan inte lämna kommentar med min profil :(

    SvaraRadera

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...