tisdag 30 november 2010

Casall-fynd

Idag var det första dagen på Casalls utförsäljning för i år - äntligen! Som jag har väntat på den sedan förra året!

Eftersom de bara säljer ut en gång om året nu för tiden passade jag på att shoppa lite extra.
Så, dagens skörd:


Fem par capribyxor och ett par shorts...


...fyra vanliga t-shirts, en trekvartsärmad t-shirt, ett linne, två behåar, två par handskar och en vattenflaska. (Jag hoppas ni noterar att jag faktiskt inte bara har köpt svart den här gången - heller!)

Allt detta för bara 1870kr - som hittat!

2 kommentarer:

  1. Bara???

    Vaddå bara???

    Det var inte lite pengar..... :)

    Är det ett par handskar till din mexikansk kompis? Vad snäll du är? Eller är det också en BH till henne?

    Byxorna med olika färger gillade jag massor!!

    Vilka fina kläder...... jag vill ha!!

    Vi ses imorgon, kram

    SvaraRadera
  2. Men hallå, så mycket som jag fick för pengarna! Dessutom brukar vi väl göra av med en dryg tusenlapp varje gång det är utförsäljning och nu är det ju bara en gång om året, så jag tror t o m att det blir billigare så här;-)
    Och jag trodde min mexikanska kompis redan hade handskar...?

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...