lördag 13 november 2010

Det kallar jag service!

Häromdagen hittade jag - på Tradera, förstås - en fin, röd väska som jag ropade hem för 510kr + 60kr frakt. (Jaaaa, jag veeeet att jag inte skulle köpa några fler väskor men den här är ju röd! Jag måste ju ha något som matchar mina rödrutiga Dr Martens! Dessutom är 570kr billigt för en ny skinnväska – rena reafyndet!)




När jag som bäst satt och räknade minuterna tills jag skulle få trycka min nya fina väska till mitt bröst (eller åtminstone stoppa den smockfull med sån't-vi-kvinnor-inte-klarar-oss-utan), fick jag ett mail från säljaren Bagshop, som meddelade att tyvärr kunde de inte skicka väskan eftersom de hade upptäckt att den var trasig och trasiga väskor ville de absolut inte skicka iväg! Om jag ville fick jag pengarna tillbaka, annars kunde jag gå in på deras Traderashop eller deras hemsida och se om jag hittade någon annan väska som jag kunde tänka mig istället.

På hemsidan hittade jag en annan fin väska som heter Sinita som jag gillade men den var mycket dyrare än vad jag hade betalat.



Men nu ska ni få höra: Det gjorde inget att den var dyrare! Den trevlige säljaren skickade raskt (väldigt raskt, faktiskt!) iväg den till mig. Är det service eller vad? Och den är jättesnygg! T o m snyggare i verkligheten än på bilden!

Jag råkade faktiskt observera att den finns i cognacsfärgat också. Hmmmm! Jag tror jag skippar att köpa en Mulberry Alexa och ska nog fundera på en cognacsfärgad Sinita i stället.



Vadå, jag har faktiskt ingen cognacsfärgad väska heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...