onsdag 17 november 2010

Lite outfits och reafynd

Jag har faktiskt fått några påstötningar (en i alla fall!) om att jag har försummat mina reafynd och det är ju sant. Dessutom har jag slarvat med mina outfits, trots att jag är så stolt över att ha knåpat ihop dem. Jag har verkligen rationaliserat min toilette varje morgon och dragit ner tiden för påklädning med åtminstone tjugo minuter som kan spenderas bättre, t ex sovandes. Jag har även dragit ner på antalet tvätt-timmar – i stället för att tvätta minst fyra maskiner med tre plagg i varje en gång i veckan, tvättar jag nu kanske var tredje vecka. Knepet är att ha massor med underkläder och oerhört livlig fantasi när det gäller outfits!

Så nu tänkte jag slå två flugor i en smäll och redovisa några outfits där jag har prånglat in ett och annat reafynd – fiffigt, eller hur? Jag hade tänkt redovisa en outfit om dagen men på något sätt blev det inte så, så vi går ut hårt med veckans tre första outfits på en gång:


Måndag

Blus Esprit, cardigan EDC från Ellos, jeggings Esprit från Åhléns 349kr (har kostat 499), skor Tamaris


Tisdag

T-shirt Odd Molly (köpt på Tradera för 350+39), leggings från Sisters, kofta 399kr från Flash (inget reafynd, kanske men ganska billigt ändå), skor Ecco


Onsdag

Leggings från Sisters 399kr, tunika/klänning Pret 649,50kr från Siddharta (1299), skärp från New Look i Alton, kofta Dagmar 2195kr från Speet Spirit, skor Tamaris


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...