onsdag 3 november 2010

Ny månad, nya fynd!



Förra veckan – när jag blev bjuden på god mat och trevligt sällskap av mina ”gamla” arbetskamrater – fick jag faktiskt frågor om vad jag har shoppat den senaste tiden. Det verkar som om ni (vissa av er i alla fall!) saknar mina shoppingrapporter, så här kommer en liten uppdatering.

Vi börjar väl med mina Tradera-fynd :-)



En röd hattask och en liten söt Ekebyvas (300 samt 100 inkl frakt!)




Två söta Ekebyvaser till... (163 samt 105 inkl frakt)




...de ska stå tillsammans och bilda ett litet set!




En Odd Molly t-shirt (400 inkl frakt)


Idag fick jag dessutom hem mina nya älsklingar:



Ett par rödrutiga Doc Martens-kängor!!! (1100 inkl frakt)



Hur läckra är de på en skala?


Just nu väntar jag på ytterligare en vas (sedan tror jag faktiskt att jag har alla vaser jag behöver för den här gången) och en brun skinnryggsäck, bl a – mer om det senare.

Jag har faktiskt gjort några små andra fynd av det mer konfektionära slaget men det får vi ta en annan gång.

Det är lite rörigt just nu, massor att göra på jobbet och dessutom har jag några små och ett stort – ska vi kalla det projekt – på gång. Vi får väl se vad det blir av det! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...