måndag 3 januari 2011

Årets första pass

Nu i morse var det dags för årets första träningspass på World Class och nu är det alltså meningen att jag ska börja träna seriöst! (Igen!) Innan nyår var det liksom bara uppmjukning.

Jag har till min förtjusning upptäckt att man inte behöver ta med sig egen hårblås dit, för det finns redan - däremot ingen plattång, tyvärr! Men hårblås är ett plus!




Stort och fint är omklädningsrummet också!



Däremot är stretchrummet aningen underdimensionerat, det går knappt att vara två stycken därinne samtidigt.



Om det är lite färre människor där på onsdag kanske det blir lite fler actionbilder då...

Idag tog jag i alla fall i för kung och fosterland, så jag förväntar mig en hel del träningsvärk de kommande dagarna. Utan träningsvärk vet man inte att man lever!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...