torsdag 13 januari 2011

Familjen

Det finns tillfällen när jag är extra tacksam för att jag har ett teaterabonnemang som gör att jag - av lathet, okunskap eller någon annan defekt – inte missar någon godbit, och igår kväll var definitivt ett sådant tillfälle!

Jag var och såg Familjen och det var nog en av de bästa teaterupplevelser jag har haft på bra länge! För att inte tala om skådespelarinsatserna (och jag hoppas de har vett att kedja fast regissören vid teatern så vi får se mer av henne!)! Nu spelas den tyvärr bara imorgon också på Östgötateatern men eftersom det är en lite av en ”trendpjäs” för tillfället, har man chansen både på Dramaten och Göteborgs stadsteater ett tag till. Men då går man ju miste om Gunnel Samuelssons lysande spel och det är verkligen synd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...