onsdag 19 januari 2011

Pumpa lugnt!

Idag var jag på kurs igen, så jag hann inte träna i morse. I stället gick jag på ett BodyPump-pass efter jobbet.




Så det kanske inte blir några inlägg på ett tag – senaste gången jag bodypumpade efter en längre tids uppehåll kunde jag knappt lyfta på ögonbrynet utan att skrika av smärta i tre dagar efteråt. Det var oerhört traumatiskt – jag som är berömd för mina talande ögonbrynslyftningar!.

(Jag kom faktiskt på att det i helgen är fyra veckor sedan jag började träna ordentligt igen och jag tänkte ju ha en utvärdering efter fyra veckor. Vi får väl se om det har gjort någon skillnad. Kanske, kanske delar jag med mig av resultatet – men det beror ju på hur det har gått...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...