lördag 22 januari 2011

Träningsresultat 1

Nu ska jag visa hur modig jag är genom att hänga ut allt (bokstavligen!) vad gäller mitt träningsresultat den här gången.

Jag tycker faktiskt att man kan se mer resultat än vad jag hade trott efter bara fyra veckors måttligt tränande.








Magen, som känns lika svampig som vanligt, ser faktiskt lite stramare ut (och nej, jag håller inte in den på den andra bilden!). Axlarna är jag mest stolt över – de ser lite mer definierade ut nu, eller hur? Jag tycker man kan se en allmän åtstramning i konturen också. Härligt! Lite längre fram kanske jag börjar rätta till kosten också för att se om det ger några resultat men för tillfället är jag mest intresserad av att bygga upp styrka för ryggen att hålla sig i form, så allt annat är bonus. Nu håller vi tummarna för att inga läskiga baciller hoppar på mig och stör min träning!

Ett så här bra resultat måste ju firas, eller hur, så nu ska jag gå och äta lite Ben & Jerry's Chocolate Macadamia :-)

2 kommentarer:

  1. Gick det bra att fira?? :)

    Man ser verkligen en skillnad!! Det funkar!! Vad glad blev jag att se dina före-efter bilder...

    bra jobbat tjejen!!

    SvaraRadera
  2. Tack för din uppmuntran! :-) Vänta bara tills nästa utvärdering (om fyra veckor) - den kommer att bli riktigt imponerande!
    Hoppas jag...

    SvaraRadera

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...