fredag 18 februari 2011

Byxor

Igår fick jag hem mina nya Cheap Monday-jeans från ZooOutlet. Jag har letat efter ett par riktigt ljusa jeans ett tag nu och mycket ljusare än så här går väl nästan inte att få tag på.


Billiga var de ju naturligtvis också – 200kr (nedsatt från 400). Dessutom var de jättesköna! Så sköna att jag glömde bort att jag hade dem på mig och nästan lade mig i badkaret med dem!

Och på tal om sköna byxor så tror jag faktiskt att jag har glömt rapportera ett gammalt rea-fynd. Det är de här Acne Play-byxorna som jag köpte från Bubbleroom i december? November? eller ännu tidigare, kanske.

I alla fall så är de också jättesköna (och jättesnygga!) och, naturligtvis, ett reafynd: de kostade 799kr (ordinarie 1195).

2 kommentarer:

  1. Snygga!
    Jag kolla men hittar inte dem!! Kan du skicka länken direkt?
    De kanske är slutsålda?

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Om det är jeansen du menar, är länken http://se.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=45161&pos=34
    Det verkar finnas gott om dem kvar.
    De andra finns tyvärr tydligen bara kvar i stl 34!

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...