tisdag 8 mars 2011

Dagens...

Det blir ingen dagens träningsbild idag (i alla fall inte än!) eftersom jag tänkte träna ikväll men jag slänger in en kombinerad dagens outfit/reafynd i stället!

Jag vet inte om de syns speciellt väl men det är i alla fall ett par svarta leggins med fuskskinnslappar längs framsidan som jag fyndade när jag egentligen skulle köpa Jockes födelsedagspresent (jag köpte ett bälte till honom också, så han led inte!). Egentligen har jag nog aldrig velat ha ett par sådana leggins men de var ju nedsatta med 70%! Jag tror de kostade 119kr - ordinarie 399kr.

(Och anledningen till att jag hade dem på mig på jobbet var för att jag skulle till Sadist-Mats med min slemmiga säck-höft och jag vill ju inte kleta ner mina fina kläder med liniment. Den här gången använde han (förutom våld, då - som vanligt) en sådan där tryck-grej som asfaltsläggare använder för att bulta ner ojämnheter i asfalten. Det var åtminstone så det kändes!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...