onsdag 16 mars 2011

Fika med träningstips

Jag berättade ju att jag funderar på att lägga om min träning så att jag tränar olika muskelgrupper olika dagar i stället för att träna igenom hela kroppen varje gång jag tränar och jag fick svar på tal direkt.

Efter jobbet idag var jag och Conny och fikade på Broadway och hon berättade att det är så hon tränar och att hon tycker det ger mer än hela-kroppen-träning. Och det ser ju definitivt ut att funka för henne!



Så jag ska nog lägga om min träning lite. Det behövs - efter först förkylning och sedan bursit (det låter bättre än slemsäcksinflammation!) i höften känns det som om jag är tillbaka på ruta ett igen när det gäller träning. Och jag som verkligen tyckte att jag var på rätt väg för bara några veckor sedan...

Det är bara att ta nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...