tisdag 15 mars 2011

Ögonuppdatering

Tänkte att ni kanske ville veta hur det har gått med min ögontatuering.
Jag måste säga att jag är mer nöjd än vad jag hade förväntat mig - och med tanke på att det inte direkt är gratis måste jag nog erkänna att jag förväntade mig en viss grad av nöjdhet. Felicia sade ju att det skulle blekna betydligt från när det var nygjort och att jag skulle bli besviken men jag tycker fortfarande att det är jättebra!



Det har varit lite småkliigt medan det har hållit på att läka men ingenting man inte klarar av. Det värsta har nog varit att inte få sminka sig! (Jag har chockat folket på jobbet ordentligt genom att dyka upp en halvtimme tidigare än vanligt varje morgon!) Men nu har jag lärt mig, jag ska ju tillbaka till Felicia och göra färdigt i början av april (kan knappt bärga mig!) och innan dess ska jag gå och färga ögonbryn och fransar, så det inte känns så färglöst utan smink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...