onsdag 30 mars 2011

Snabbuppdatering 1

Jag har haft det så körigt både på jobbet och annars den här veckan, så jag ligger inte så lite efter. (Är det inte typiskt att när man har massor att göra hinner man inte skriva och när man har gott om tid att skriva har man ingenting att skriva om!) Vi får dra det lite snabbt: I måndags - basket - Dolphins vann! Och om matchen blir lite tråkig ibland kan man alltid roa sig med att kolla vad maskoten Frannie har för sig. Visst är han söt!
En anledning till att jag är så fascinerad av Frannie är för att det är lite av ett drömjobb för mig, det där att få dra på sig en sådan där kostym och hoppa och skutta och dansa osv utan att någon vet att det är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...