lördag 4 juni 2011

Båtdag

Igår tillbringade jag hela dagen på sjön! Anettes bror Micke skulle köra sin båt från Herstaberg till Tyrislöt och Anette och jag bestämde oss för att åka med som sällskap. Det tog nästan sex timmar och det var så rofyllt och avkopplande så det var inte klokt!

Vädret kunde knappast ha varit bättre och eftersom jag så förutseende hade inhandlat åtskilligt med solskydd, lyckades jag även med konststycket att inte bränna mig ett dugg! Faktum är att jag knappt fick någon färg på mig överhuvudtaget men hellre det. Det finns inget fulare än att se ut som en överkokt kräfta!


Båten och ressällskapet


Bara blå himmel!


Anette hade fixat mat till ett helt regemente.


Vi lade till i Arkösund och köpte glass!


Skönt och avkopplande med en båttur.

Nu lär det väl dröja ytterligare tio år innan jag ger mig ut på sjön igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...