söndag 19 juni 2011

Tråkhelg

Jag hoppas ni har haft en trevlig helg! Själv har jag varit mystiskt magsjuk sedan i fredags och mest legat i soffan och slurpat blåbärssoppa och knaprat på knäckebröd. Så kul har jag haft det!

Som tur är har det ju inte varit världens kanonväder, så det har varit OK att ligga och kvida i soffan.


Idag började jag faktiskt känna mig bättre och fick för mig att jag skulle göra någon nytta, dvs jag gick upp på vinden för att börja röja inför flytten (Jag vet att det inte är förrän om åtta månader, men den här gången tänkte jag börja i tid!).

Så här ser mitt vindsförråd ut:

Och jag har ett källarförråd också som är nästan lika stort och dubbelt så rörigt, så det här kan ta ett tag (typ, åtta månader eller så!).

1 kommentar:

  1. Ja, det var tråkigt väder men vi hade världens bästa helgen!!
    Nu är det tomt i huset! Alla har åkt hem :(
    Men vi ska vila... för imorgon är det jobbet igen.
    När ska vi ses?
    kram

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...