fredag 22 juli 2011

Väsk- och andra fynd

Äntligen har jag hittat ett vit väska som a) inte ser ut som en säck, b) inte är för stor eller c) inte är för liten! Jag gillar att den är lite tantig - det är lite Margaret Thatcher över den, eller hur? Dessutom var den på rea, jag tror den kostade 249kr, nedsatt från 399. Från Accent.

Eftersom det snart (?!) är höst, passade jag på att fynda två nya halsdukar också, också på Accent.


79kr resp 99kr, jag tror det var halva priset.

Medan jag ändå håller på och rapporterar rea-fynd... Jag tror att jag har glömt att rapportera att jag även har lyckats hitta en vit Dagmar-kofta, som jag har letat efter sedan förra året och inte lyckats hitta någon förrän nyligen. Den visade sig finnas på Tradera och jag betalade 995kr för den (ny!), vilket i princip var halva priset.

Dessutom var jag inne på Fideli strax efter midsommar och hittade en blommig tunika


Stenströms (?) 795kr (1195)

och en vit kavaj!


Josephine & Co 600kr (3145) - skapligt reafynd, en smygstart på min rabattista-karriär

Och ja, den behöver strykas lite!

Nu är jag snart ifatt med mina rea-fynd, tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...