onsdag 10 augusti 2011

Fynduppdatering 2 – Sommar

När jag var i Stockholm och hälsade på Lena hittade jag den här härligt gula klänningen från Bitte Kai Rand för 300kr, nedsatt från 999.


Jag har också varit på Flash och laddat upp med både ett par beiga shorts och ett par beiga capribyxor för halva reapriset (75kr resp 150kr).
 
De visade sig vara i exakt samma nyans som mina ben, så jag får nog spraya lite med BUS innan jag använder dem.

Och äntligen har jag hittat en jeansjacka som jag gillar – det har känts som ett stort hål i min garderob utan den.
Jag fastnade även för en Bruuns Bazaar-klänning från Miss Greta som jag nog ska ha på jobbet ihop med en snygg svart cardigan, tror jag!
650kr, har kostat 1299
Och på tal om snygga svarta cardigans: jag har letat hela sommaren efter en riktigt snygg en och så hittade jag äntligen en i Jönköping som jag köpte och vips! hittade jag en till redan dagen efter hos Systrarna Owens! Naturligtvis var jag tvungen att köpa den!

Du & Jag 480kr (799)
Har ni sett, förresten, vilken fin påse man fick hos Systrarna!

För flera veckor sedan köpte jag även ett par käcka skor från Vagabond...

300kr (600)
… och en tröja från Part Two på Åhléns

150kr (299)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...