torsdag 17 november 2011

Balkong-jobb

Nu när jag har fått ett inflyttningsdatum har jag bara min nya lägenhet i huvudet! Idag ringde dessutom mäklaren och ville att vi skulle träffas nästa vecka - antagligen vill han ha pengar. Och på tal om pengar, så har jag nu bestämt att jag inte ska köpa några kläder eller hudvårdsprodukter förrän efter jag har flyttat. Alla mina pengar ska härifrån och fram till dess läggas på lägenheten (såvida jag inte hittar något riktigt trevligt fynd, förstås, då gäller inte föregående mening!)

Ser ni förresten på bilden ovan vilken action det var på min balkong i morse! Hoppas det betyder att det har hänt massor när jag går dit och kollar läget nästa gång. Undrar också om man kan få låna den där kranen när man flyttar in?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...