fredag 11 november 2011

Mörkerbilder

Anledningen till att jag kom ihåg klänningen i föregående inlägg var för att jag faktiskt hade den på mig igår när vi hade fest på jobbet. Av själva festen har jag inga bilder eftersom jag fortfarande inte är sams med min kamera (snart åker den ut!) men jag lyckades få till en skaplig (tycker jag själv i alla fall) bild av underhållningen - en eldshow:

Och när vi ändå stod och huttrade i novembermörkret passade jag på att ta en bild av den vackra fullmånen också:
Visst blev den ganska bra? Och den lilla vita fläcken till höger om månen är inte skit på linsen, utan Jupiter, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...