söndag 20 november 2011

Sängkläder


Jag har ägnat mig åt att rensa ”linneskåpet” på extra påslakan och kuddar och täcken och annat onödigt som jag inte tänker ta med mig i flytten. Resultatet blev en skaplig hög att skicka iväg till second hand och luftigt och gott om plats för det sänglinne som överlevde utrensningen. Men sedan råkade jag gå förbi Hemtex och där visade det sig att man kunde köpa två påslakanset (satin) för 499kr och underlakan för 199kr/st och det kunde jag ju inte motstå!
 
Visst är de snygga! De kommer att passa alldeles utmärkt i nya lägenheten (och där kommer jag ju faktiskt att ha ett riktigt linneskåp!)

5 kommentarer:

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...