onsdag 8 februari 2012

Besiktning

Nu kommer flytten närmare och närmare. (Eller ni kanske har missat att jag ska flytta?)

Idag var det i alla fall besiktning av lägenheten och en trevlig man med ett besiktningsprotokoll gick omkring och hittade små fläckar som inte kunde urskiljas med blotta ögat och några andra småsaker som jag aldrig skulle ha tänkt på själv. Det kändes tryggt!

Och nu fick jag också se lägenheten som den ska se ut för första gången! Åtminstone nästan - garderoberna stod fortfarande mitt på golvet och ska sättas på plats (men inte skruvas fast har jag bestämt, utifall jag bestämmer mig för att de ska stå någon annanstans!). Lite bilder:
De har fått upp postboxarna i trappen!

Här står dörren välkomnande öppen! Och ringklockan fungerar - den testade vi!

Jag är väldigt nöjd med badrummet! Och nu har jag fått tvättstapeln också!

Garderoberna ska naturligtvis inte stå mitt i rummet när jag flyttar in! (Hoppas jag!)

Köket!

Trappan är fortfarande vit!

De har tvättat fönstren också!

Titta, jag har en lampa på balkongen! Cool!

1 kommentar:

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...