onsdag 28 mars 2012

Dagens outfit :-)


(Ursäkta att bilden är så suddig – jag börjar tydligen bli darrig på gamla dar!)

I morse var jag tvungen att ta en dagens outfit-bild innan jag gick ut genom dörren – inte för att jag har några speciella kläder på mig, utan för att jag är så lycklig över min fina spegel i hallen!

Efter att inte ha haft någon annan spegel än badrumsspegeln att kolla outfiten i sedan jag flyttade (flera veckor!), kan jag numera knappt slita mig från spegeln om mornarna!

(Nu när jag tittar närmare ser jag faktiskt att jag glömde ta på mig den långa koftan jag hade tänkt ha till – f-n också!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...