söndag 18 mars 2012

Nästan klar...


… och då menar jag ”klar” i ordets vidaste bemärkelse, som i ”jag är klar med att packa upp kartongerna”. Klar på riktigt lär ta ytterligare något år eller så. Men det är i alla fall skönt att ha kommit så här långt! Så här ser det ut för tillfället:
Look, no boxes! :-)
Det har hänt en hel del sedan jag var och tittade på den första gången - eller vad tycker ni?


 
Ni kanske märker avsaknaden av gardiner, bl a men på tisdag morgon kommer det några hantverkare som jag hoppas kan fixa till lite fästen till gardiner, flytta på några taklampor, sätta upp speglar och lite annat smått och gott.

Efter det ska jag nog vila lite, tror jag. Jag börjar känna mig lite sliten nu och det vore skönt med en helg när man bara är ledig. Om jag nu minns hur man gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...