söndag 15 april 2012

Detalj

Eftersom jag var ute och festade ägnade mig åt kultur igår kväll, så orkade jag inte göra så mycket idag. Men jag släpade mig i alla fall iväg en sväng till Himmel på Jord i mitt eviga sökande efter ett soffbord!

Något soffbord fanns ju naturligtvis inte men jag lyckades hitta en träkorg för 100kr.
Jag har ju retat mig på att min sockerlåda var för stor för utrymmet ovanför skåpen så att jag var tvungen att använda en banankartong i stället och det har stuckit i ögonen länge nog nu. Så här såg det ut innan:
 Och så här ser det ut nu:
Okej, inte världens skillnad, kanske - men jag märker det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...